رزان ترین تولیدها رایحه ایوروشه بوده
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

 
ایوروشه هوگار مردانه، از ارزان ترین تولیدها رایحه ایوروشه بوده که ساختار مردانه و تلخ داراست و این زمینه رامیتوان از استایل شیشه ای یگانه این بو که تناژ رنگ سنگینی را تداعی مینماید متوجه شد. نت های ابتدایی این بو، ترکیبی از مرکبات ترش و شیرین میباشد. این رایحه ۵۰ میلی لیتری، در سال ۲۰۰۵ میلادی ایجاد شد و با غلظت اسانس EAU DE TILETTE در مجموعه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار داشته و بو های شیرین و تلخ برای روزهای سرد سال داراست.
 
همان طور گه گفتیم، این ادکلن از دانه تونکا، ترکیبات مرکبانی و ترنج و چوب درخت سدر در پباده سازی بو خویش سود می برد و پخش رایحه و ماندگاری رایحه بالا دارااست.
 
YVES ROCHER NATURELLE
 
 
ایوروشه نچرال زنانه، عطری شاداب و میوه ای با احساس ملایم و متانت بخش از گل ها بوده که با یوی ترش و شیرین ترنج با ملازمت و همراهی نت با طراوتی از لیمو مقدمه می شود. این رایحه ۷۵ میل، در سال ۲۰۰۸ میلادی ایجاد شد و با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در تیم بویایی فلورال گرین (FLORAL GREEN) قراردارد. این رایحه با عطر میوه و گل، آیتم خیر و خوبی در روزهای گرم نصفه در آغاز سال بانوان میباشد.
 
در ترکیبات نخستین این رایحه، از لیمو، ترنج، گل مدام فصل بهار و سیب مصرف شده که بعد از مدتی با بو میانی شکوفه هلو و گل یاس جایگزین می گردد. در‌حالتی که پیرو احساس سنگین کهربا، چوب درخت سدر و نت مشک به تیتر بو اصلی میباشید، سفارش می‌کنیم از ناتورل ایوروشه استعمال نمایید که پخش رایحه و ماندگاری رایحه خیر و خوبی داراست.
 
YVES ROCHER COMME UNE EVIDENCE INTENSE
 
 
رایحه ایوروشه کام اویدنس صورتی اینتنس زنانه، عطری شیرین و اما شکلاتی میباشد که با بو گل رز یاروهمدم گردیده و مخاطبان متعددی در کشور ایران دارااست. این بو ۵۰ میل، با غلظت اسانس EAU DEPARFUM در مجموعه بویایی گلی (FLORAL) جای داشته و در سال ۲۰۱۳ میلادی در مشت احساساتی ها قرار گرفت. به عامل بو شیرین و گلی، آیتم خیر و خوبی برای روزهای سرد نصفه دوم سال می‌باشد. این بو، از بو های گل رز، گل یاس، عطر های چوبی و کرم بادام سوخته سود می‌برد که پخش رایحه و ماندگاری رایحه نیکی دارااست.
 
YVES ROCHER HOMME NATURE
 
 
ایوروشه هوم نیچر سبز رنگ مردانه، همانطور که از نامش پیداست، عطری برگرفته از طبیعت بوده و آکنده از گیاهان با طراوات و شاداب میباشد که احساس گام زدن در طبیعت را به شما می‌دهد. عطری ارزان که با نت شگفت انگیزی از نعناع و پاپیتال ابتدا میشود. این بو ۵۰ میل، باغلظت اسانس EAU DE TOILETTE، در مجموعه بویایی آروماتیک (AROMATIC) قرار داشته و در سال ۱۹۹۹ میلادی روانه بازار شد و از سابق ترین تولید ها تیم آرایشی و بهداشتی ایوروشه فرانسه می‌باشد.
 
این رایحه همان طور که گفتیم، بر پایجه عطر گیاهان معطر بوده و به همین خیال، آیتم نیکی برای روزهای گرم نصفه تخست سال بانوان میباشد. عطر اول این بو را ترنج و خیار تشکیل می‌دهد که بعداز مدتی با نعناع و میخک صد لبریز و پاپیتال جایگزین میشود. ادغام عطر اصلی را مریم گلی، خزه بلوط و چوب دمپایی تشکیل داده که پخش عطر و ماندگاری عطر خیر و خوبی از ان گزارش شده‌است.
 
YVES ROCHER EVIDENCE
 
 




:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: